czwartek, 2 grudnia 2010

Jes! Mam z marmoladą! :)

Sobotnie andrzejki ze Śląskimi Alkusami okazały się bardzo udane :) Pierwszy raz od 10 lat gadałem z kolegą z podstawówki :P Nawet piwo czy tam dwa razem wypiliśmy ;P Powrót jedynie taksówką...
Niestety uciekł mi koncert Acidów w rudym :( Ale za to stare szafy i tapczany są już pocięte ;P W poniedziałek wybrałem się z Vojakiem na basen ;P Fajnie było posiedzieć w saunie i podriftować, ale powrót do domu zakończył się awarią samochodu. Przez uszkodzony bak nie ukończyłem wyścigu ;P
Za to środa.. Środa była najlepsza! Pociągowi którym wracałem z pracy hamulce przymarzły do kół i nie mógł ruszyć ;P Ale w końcu się udało i dojechałem do domu, a potem do Siura, bo Siur miała wczoraj urodziny :) I była shisha, rogaliki (<3), piwo, wino i zielona herbata. To ostatnie mnie najbardziej zaskoczyło ;P Było nawet całkiem smaczne ;) To był baardzo miły wieczór, za który Siurowi baardzo dziękuję :) Ale to było dobre. I pomimo śnieżycy nawet autobus dojechał na czas :)

A przed nami weekend, a w weekend zapowiada się szkoła i Dzień Wała! Co to będzie, co to będzie.. skąd ja strój skombinuję? ;P


małe pożywiołakowe afterparty z solenizacyjną rolą Siura :D

4 komentarze:

  1. Ale tu się zmieniło! Juwa :D
    Środa była fajna, bo była faja :D I te bańki mydlane, po których bolała mnie głowa...
    Dziękuję Chmurko za ten miły wieczór ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! Jak tu inaczej! Ale tak... bardziej spójnie :D
    Wiesz, że mi też uciekł koncert Acidów? Musisz mi przybliżyć historię Dnia Wała :D A strój jak to skąd? z kątowni!

    OdpowiedzUsuń
  3. ano zmieniło się i to całkiem przed chwilą :D Myślisz Siurze że to przez bańki? bo mnie wieczorem też troszkę bolała bańka :D tzn głowa ;P ja myślałem, że to Ty uciekłaś przed koncertem, Szczurze :P Dzień wała to tradycyjne święto obchodzone pomiędzy barbórką a dniem św. Mikołaja :D Strój już mam, z południowego wschodu. będę alladynem, mam nawet lampę :) przebieranki są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, to macie południowo-wschodnią imprezę?:D eeeej, ja chcę zdjęcia od Sąsiadki! już! bo to mi się tak bardzo podoba się! :)

    OdpowiedzUsuń