niedziela, 22 sierpnia 2010

Złociście :)

Nie dajcie się zwieść pozorom. Ciągle jest lato, czas zabawy i beztroski ;P Ale co zrobisz? No nie ujebiesz :D Dlatego też w piątek i sobotę mogłem zobaczyć się z moimi PAF ;P Niektórzy to się mają dobrze, jadą sobie dzisiaj nad morze i może uda mi się dostać kartkę z tej okazji? :D Hah :D Szkoda że w Brzeszczach w tym roku nie gra Happy Frudi i Sad Aga :< Tak to one pewnie by tam pojechały, a tak to jadą do bb na Dżem z orkiestrą symfoniczną ;P Jak już wrócą znad morza :P No ale w sumie niektórym to się należy :) Wczoraj też poznałem nr do pokazywania cycków :O jeszcze nie próbowałem ;P Dzisiaj za to zrobiłem sobie też mega wypaśny obiad, pycha, zabrakło tylko towarzystwa :< Ale przepis od Walczaka rządzi :D Teraz sjesta, ale trzeba będzie pozmywać jeszcze.

I dzisiejszy hit:

aG
da
CG
da

CG
da
CG
da

ciekawe kto wie co to za piosenka?:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz