wtorek, 1 grudnia 2009

Starfish really loves you!

Jeden z moich ulubionych kołków obchodzi dzisiaj urodziny. Nawet nie chodzi o mamę Szczura ;) Chodzi o Siura która czy lata temu ukończyła 18 lat. Z tej okazji Życzę jej jeszcze raz wszystkiego najlepszego ;) Pofatygowałem się z innymi Kołkami nawet z tej okazji do samych Katowic, aby uczynić Siurowi niespodziewajkę :D Wszystko poszło zgodnie z planem, no prawie wszystko, bo Siur zaskoczyła i nas wychodząc niespodziewanie z wykładu. W kredensie nie obyło się gry w zgaden sie bitte was ist das, a także bez dużej ilości kołkowego śmiacia :) Nigdy nie zapomnę miny solenizjantki. Posiadówka była jednak niezwykle krótka, trzeba było szybko zasuwać na pociąg, ledwośmy na niego zdążyli. W pociągu za to zajadaliśmy się ogórami, nuciliśmy pam para pampararira i stwierdziliśmy że nic na siłę, nawet taka zdziwiona pani która obok nas siedziała mogła by to potwierdzić. Z tą siłą to szczególnie jeśli chodzi o otwieranie drzwi :D To taka krótka relacja z dzisiaj, pisana na szybko.
A właśnie mi się przypomniało, że miałem poczytać ŻGiMP, które mają w niedługim czasie wyjść w formie kalendarza z wyrywanymi kartkami :)
Progresywnie patrząc wczoraj nie spałem z warkoczem, ale to dlatego że zapomniałem o to poprosić Agę, a jako, że jestem człowiekiem z zasadami, unikam niepotrzebnego robienia sobie warkoczy ;P Uraczyliśmy się za to wyśmienitym czeskim filmem pod tytułem Butelki Zwrotne. Naprawdę polecam. Żanet. Kaleta ;)

2 komentarze:

  1. poczytać MPiŻG to jedno, ale coś stworzyć, dodać od siebie, to by było coś!
    Cieszę się, że choć raz napisaliście relacje wcześniej niż ja, bo na moją to będziecie sobie czeeekać;p
    A mi się przypomniało, że mogłam Ci upleść warkocz, żeby Ci się lepiej spało. Aaaaa, i od kiedy moja mama należy do Twoich ulubionych kołków? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dziękuję jeszcze raz :D :* Sama chętnie zobaczyłabym moją minę... Niespodzianka się Wam udała - zdecydowanie!
    hahaha prawda, nic na siłę - a jak sobie przypomnę ten zamaszysty gest otwerania drzwi, to mi się cały środek śmieje :D

    OdpowiedzUsuń