piątek, 2 kwietnia 2010

Nie mogę się już doczekać świąt

Wiecie jaka jest jedna z najlepszych rzeczy na świece na literę K?
Krzynka piwa :D A co jest lepsze od krzynki piwa na literę D? Dwie krzynki piwa :D
Chce mi się już tego piwa, ale spokojnie, byle do niedzieli, jeszcze trochę ;P Może wytrzymam :P Tymczasem sprzątanie i pichcenie a w przerwach trzeba poćwiczyć jakieś kolędy... Może Boże Narodzenie było bez śniegu, ale Wielkanoc chyba będzia biała ;P
Dobrze że okna łumyte ;P

I jeszcze na koniec, wpadło mi w ucho takie cóś:


A ja idę ćwiczyć "Put a banana in your ear" :P

4 komentarze:

  1. Banana to najpiękniejsza polska kolęda;D haha, myślę, że jest coś lepszego od dwóch krzynek piwa na literę T ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjdź z mojej głowy! Ja też nuciłam ciągle kolędy, ale wcale nie dlatego, że padał śnieg, tylko tak po prostu?
    Jutro lany poniedziałek, więc lej piwo ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń