środa, 31 marca 2010

Na zdrowie! :D

Wczoraj miał miejsce najazd Kołków na moją lokalizację ;P Nie było revangowego meczu w Eurobiznes, bo musieliśmy zjeść tosty a potem wznieść tosty :D Między innymi za zdrowie Walczaka która obeszła wczoraj urodziny :D Epica w skłądzie: S&S, ja, a także chwilowo Goha oglądneliśmy film o paru gitarowcach i gitarach. Niby szału nie było, ale jednak coś po sobie ta produkcja zostawiła. Coś co sprawia, że człowiek innym wzrokiem patrzy na gitarę i zaraz ją weźmie i zacznie "grać" :P Właśnie, przed chwilą skończyła się lekcja pianinowa :D Wspomniane tosty wznosiliśmy skurwolańską z dodatkiem c'qurwogron z planety Kutacz H.U.j23. O shishy wspominać chyba nie trzeba?:D A Szczurówna to w ogóle przyjechała po telefon, ale nie ma o czym mówić bo to SE ;P Siur z kolei potrzebuje 6 minet żeby dojść. Apropo kolei:
"1927 - Uruchomienie pierwszej w Polsce kolei elektrycznej (prywatnej pod nazwą Elektryczna Kolej Dojazdowa- EKD) na linii Warszawa-Podkowa Leśna-Grodzisk Mazowiecki." Dzięki Dziwadło ;P

A na koniec jeszcze coś z klasyki: Donna mamma... Es chujoczita!

5 komentarzy:

  1. Szczurówna? lol -.-' od mojego supertelefonu się odczep! bo Cię zrzucę z łóżka! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co, czasem jak coś "dojebiesz" to ja spadam z łóżka :P
    Dziwadło też mnie uświadomiło w sprawie kolei, ale bardziej międzynarodowo: "Pierwsza lokomotywę elektryczna zaprezentował W. Von Siemens w 1879 roku podczas wystawy w Berlinie, natomiast pierwsza elektryczna linia kolejowa - zasilana prądem z dodatkowej szyny powstała w Anglii, w roku 1893."
    Czyli w "Mistyfikacji" nie popełnili błędu... ale mogli dać inny skład, żeby nie wyglądał tak współcześnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No w tym filmie teoretycznie oni mogli jechać składem elektrycznym, ale praktycznie wydaje się to niemożliwe :D zresztą ta wiadomość pochodzi też od Dziwadła :) mam nadzieję że się nie połamałaś spadając ;p Za to Szczurówna to określenie którego ktoś tam zawzięcie używa, ale nie pamiętam już kto. A SE śmierdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a Ty cuchniesz! ostatni raz mówię: odwal się od mojego telefonu, który nota bene kupiłam dzięki Tobie;p Przypomnij se, kto używa Szczurówny. A może Szczurówkówny? ;p

    OdpowiedzUsuń