piątek, 12 marca 2010

Już piątek

Nadszedł weekend więc przydałoby się napisać coś o weekendzie ;> O tym który się zaczął 7 dni temu ofc.. Dziwnie się złożyło, ze dopiero teraz piszę notkę, ale na prawdę nie miałem czasu, zabiegany taki byłem.. ;P Do rzeczy. Jestem znowu pełnoprawnym studentem, właśnie w ostatni weekend odbył się pierwszy zjazd. Jest nas na roku 500 z tego 400 to kobiety płci żeńskiej :D to duży plus studiowania ;) W nocy z soboty na niedzielę obyła się mała parapetówka u Marianka. Nagraliśmy video-życzenia dla Graja, ma urodziny w maju chyba więc lepiej być przygotowanym ;P Ale to było dobre! Nie mogę patrzeć od tego czasu na wódkę ;/ Piwa nie piję więc zostaje tylko wino i bryn ;P A najgorsze ze w niedzielę trzeba było wstać o 5 i jechać na ćwiczenia. bleah.. cały tydzień oglądałem reakcje ludzi na 2girls1cup.. ludzie są brzydlawi strasznie ;P Coś to takie nieskładne ale już trudno. Nie zapłaciły i ido :(

9 komentarzy:

  1. Hym, Twoja notka podziałała na mnie pytaniogennie, więc pytam:
    Co to znaczy brzydlawi? Czy poza 400 kobietami płci żeńskiej masz jeszcze 100 kobiet płci męskiej? Czym Ty taki zabiegany byłeś przez cały tydzień? ;> Bo o nazwę etykiety nawet nie pytam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to piękne widzieć u Ciebie to znajome wzdrygnięcie na widok wódki :D Naprawdę podnosi mnie to na duchu, jak mało co! hahaha
    Właśnie, moja przedmówczyni, jakaś tajemnicza Marzena, zwróciła uwagę na kobiety płci męskiej - WTF?

    Chciałabym wznieść tosta herbatą za wieczorne seanse filmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daruj sobie, Siur, z tą tajemniczą Marzeną ;p Wkurzający jest ten chmurny blog pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga piszę tylko ja: znaczy Toperz płci żeńskiej. ^^'
    (ale styl mam taki popaprany)

    A znać, szanowny panie Chmuro, to nie znaliśmy się do czasu napisania przez pana komenatarza, albowiem jego napisanie i moje odpisane oznacza zawarcie komentarzowej znajomości. ^^'

    I wódkowstręt rozumiem, rozumiem, sama nań cierpiałam ostatnio.

    ~pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, ale nie ma że nie. Marzence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siur, teraz będziesz to w kółko powtarzać? Bawisz się w Krystiana czy co? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się porobiło, tylko że ja nie za bardzo wiem o co chodzi?;>
    hłe hłe dzisiaj znowu piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. może kiedyś się dowiesz:D Dziś jest piątek, a Ty śpisz ;p :D

    OdpowiedzUsuń