poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Kiedy powstało Tesco w Świebodzinie?

Pięć lat przed Chrystusem! :D
A co było w piątek?:P Aha.. poszliśmy na piwko z Olgą a tam koncert w primusie, dostaliśmy promocję na wjazd - dla dwóch osób za darmo! :D A potem spotkaliśmy Amora, który miał mi zasłać piosenkę, ale tego nie zrobił ;P I piliśmy.... UWAGA Monte! :) A potem mieliśmy oglądać film ale nam już się nie chciało ;P Następnego dnia byłem w pracy od samego rana :< a wieczorem na urodziny do Justyny :) a jeszcze potem do profka bo kręgle były zajęte ;P kiedy indziej się na bowling przejdziemy :D za to po drodze na miasto spotkałem Wilku i on postanowił mi się spłacić dług, w zielonych xD Niedoświadczeni nie powinni pić na równi ze Zbychem i ekipą... Dowiedziałem się też że jestem znienawidzony :P W niedzielę już spokojnie, tylko film, a o 23 już do spania :D Ogólnie to taki nawet udany ten weekend był, muszę powiedzieć :) następny też zapowiada się pysznie, już w czwartek koncerto w kultowej :)

2 komentarze: