środa, 5 października 2011

Kawalerski Paintball Plagiat 199 :D

Bardzo pilnie muszę się zabrać za pisanie mgr.. dlatego postanowiłem jebnąć posta :)
Weekend zgodnie z planami wypadł miażdżąco! :D Zaczęło się od Wesołej jazdy z sąsiadem do Bielska, na koncert Plagiatów, skoro pracuję w sklepie muzycznym to mogę też to robić poza pracą, sprzedawałem na sklepiku :) koncert też niczego sobie :D ludziszka dopisały i fajna zabawa była :)

Sobota. Wieczór kawalerski Artka Cieślaka... wychodząc z domu na pociąg skręciłem nogę :( Na szczęście sąsiad podwiózł na pociąg, potem szybkie znieczulenie i do poniedziałku nie bolało...
Zamawianie pizzy na wieczorze kawalerskim, w jakimś zadupiu zwanym Sól Kiczora: Dzień dobry! Chciałem zamówić 20 pizz i jedną wegetariańską :D Ledwo się do tego malacza zmieściły te wszystkie pizze :D A zaraz potem przebieranie się w mundurki, i komu życie miłe NAPIERDAAAALAAAAĆ ile fabryka dała! :D Paintball! <3 Można się poczuć jak Kapitan Bomba :D Skręcona noga nie ułatwiała zadania, ale jakoś ogarłem :D Kulki jednak się pokończyły i trzeba było zająć się piciem :D Ja dotychczas za dużo z kobitami chyba imprezowałem... 40 chłopa.. dadzą se po pysku, popiją i jest dobre :D A o 6 rano potrafiliśmy jeszcze dyskutować na najwyższym poziomie o prawach ge.. to znaczy pedałów ;P
Słyszeliście o kolesiu zwanym Darkiem? Kiedyś popił i znajomi zaproponowali że go odwiozą do domu w którymś tam sołectwie, a on budząc się w pół drogi i wyciągając 200zł mówi tak: Panowie policjanci, dogadajmy się jakoś :D Tym razem stojąc jakieś 2 metry od ogniska, nagle się zachwiał i wpadł dupą do tego żaru ;P O dziwo tylko dłoń poparzona trochę :) Były też nocne kąpiele w lodowatym basenie, rano okazało się że to niezłą gnojówa była :D
Ogólnie to w kilka osób uratowaliśmy honor imprezy :D

4 komentarze:

  1. Czy te magisterskie wstępy znaczą, że jak już napiszesz magisterkę, to porzucisz bloga?;>
    A Sól Kiczora to ta Kiczora koło Nieledwi i Milówki?

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyną nadzieją będzie podjęcie jakichś innych studiów :D byliśmy dokładnie tutaj: http://mapy.google.pl/maps?saddr=49.517885,19.033088&hl=pl&sll=49.517453,19.033127&sspn=0.001818,0.003315&vpsrc=0&mra=mift&mrsp=0&sz=18&t=h&z=18
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, Chmura wieczny student :D nawet mi to do Ciebie pasuje. No i Sól Kiczora to TA kiczora. W sumie to byłam niedaleko tych Waszych wybryków wtedy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie to dobrze że nie zapędziłaś się w nasze strony bo byśmy Cię ustrzelili i co? :)

    OdpowiedzUsuń