wtorek, 22 marca 2011

Wolna sobota ;)

Kolejny weekend minął jak z bitcha strzelił :D Wiosna w pełni, nawet już stopniał śnieg, który napadał w czwartek, w św. Patryka :D Wtedy też zaczął się weekend. Wyjątkowo niekołkowy był jeśli nie liczyć wieczornego telefonu do bazy Kołków i innej dalszej rodziny ;P Ale po kolei;P W czwartek okazało się, że nie mam w domu ani blu kurakao ani soku imbirowego dlatego też trzeba było momentalnie odwiedzić jakiś lokal w którym jest i jedno i drugie, a na dodatek Soplica Monte :D To by było chyba na tyle jeśli chodzi o czwartek ;) Piątek za to udał się bardzo. To jeden z tych wieczorów kiedy wynosi się stoły bilardowe z knajp żeby było miejsce do tańczenia i dzwonienia do małżeństw(a). Najgorsze jest to że przedstawiam się Nowej osobie a ona do mnie: cześć Tomku Chmuro! :< Trudno się żyje będąc takim sławnym ;P Tutaj pozdrawiam Dorotkę która nie ma nawet konta na fb ani nk ;P Wszystko fajnie ładnie, ale rano do szkoły i powiem szczerze że 1h30 snu to zbyt mało, szczególnie jeśli zaraz po tej dawce ma się ćwiczenia ;P Ale co zrobisz... Dlatego w sobotę oprócz powrotu ze szkoły, grania w żołnieżyki i pingponga nie robiłem nic i poszedłem o 22 z minutami spać ;P Odbiło się to w niedzielę gdyż a zaliż wstałęm o godzinie 6(!) i pojechałem na WYKŁADY! A popołudniu na jubileusz do szwagra, a wieczór na Międzynarodowy Dzień Trębacza do kfiotka ;P Nie było już Monte :( ostatnie kilkadziesiąt ml :< Cytrynówka też dobra od bidy ;] Miałem dla Gochy wstawić jakieś zdjęcia, ale nie ma żadnych z tego weekendu ;P A szkoda :< Bo dobry czas to był :D
Jeszcze taka ciekawostka: kupiłem telefon, z allegro, od sąsiada :D świat jest mały ;)

5 komentarzy:

  1. Lol pierwsze zdanie i już się uśmiałam... ale to nie na św. Patryka spadł śnieg, tylko dzień po! Chyba że w innej strefie klimatycznej byłeś - no to okej.

    OdpowiedzUsuń
  2. niech to gęś kopnie! masz rację! śnieg napadał dopiero w piątek ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś Ty jest, nie przyjedzie zobaczyć się z małżeństwem, bo studia, a tu takie rzeczy czytam! Niech Cię gęś kopnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no co ja poradzę na to że krk jest tak słabo skomunikowany z ktw? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To Ty jesteś słabo rozeznany w komunikacją, a nie komunikacja jest słaba.

    OdpowiedzUsuń