środa, 18 maja 2011

Żywiej!

Tak jak w tutule :) Żywiec! Oni organizuję świetne imprezy! Organizacja tysiąc! Pachnące tojtoje z papierem, wodą, mydłem i lustrami mówią wszystko :D I zimne, pyszne, półlitrowe piwko po 4 zł! :) Nikt jednak nie jechał na Browar Rock Festiwal do Żywca z powodu piwa (hahaha) :D Strachy dały taki koncert że ludziom buty pospadały! I legitymacje szkolne, NFZ, zegarki i chustki! Koncert tysiąc!Setlistę szybko napiszę żeby nie zapomnieć: 1. Łazienka 2. Cygański zajeb 3. Wariat 4. Ostatki - nie widzisz stawki 5. List do Che 6. Nieuchwytni buziakowcy 7. Twoje oczy lubią mnie 8. Miłosna kontrabanda / A Praga tonie 9. Jedna taka szansa na 100 10. Awangarda, jazz i podziemie 11. Paint In Black 12. Żyję w kraju 13. Raissa BIS: 14. Czarny chleb i czarna kawa 15. Figazmakiem 16. Piła tango

Freakowi :* i Kieliszkom dziękuję ^^

Figazmakiem <3


Ponadto lubię filmy o przeprowadzkach i samą czynność przeprowadzki :)
Nadmienić też muszę że dzisiaj rano wstałem i wyglądnąłem przez okno a tam 15 ludzi, koparki, ciężarówki, młoty pneumatyczne.. wszystko Jebane C'kurwozaury szukają torfu :D

3 komentarze:

  1. Przeprowadzałeś się?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam rozumieć, że jak się rano obudziłeś to się zorientowałeś, że wracając z balangi nie trafiłeś do domu tylko na plac budowy, si?

    OdpowiedzUsuń